プロフィール

 J J

Author: J J
Love: Irish Setter, Shetland sheep dog and wife
Hobby:Piano
Disagreeable:Those who tell a lie, the praised type human being of oneself, monster parents, the selfish person that lacks in consideration or care, those who are calm and do mental abuse, the person toward whom thinking inclined remarkably.
Car:Mercedes Benz is a mere leg.
Piano:I like flipping rather than pulling a piano.
Myself:I'm J J
I am living a wonderful life of coming and going of Takarazuka and Hiroshima.
I do not understand me for who it is.
I may be a creator and a composer.
I wish I can make a living so that other people may not become obstructive.
I would like to become a sea urchin of the bottom of the dark deep sea too... It is since it is delicious.
Although a footprint leaves However, it cannot comment on your Blog easily.
Please forgive.

アイリッシュ・セッター ブログランキングへ

シェットランド・シープドッグ(シェルティー) ブログランキングへ

カレンダー
08 | 2017/09 | 10
- - - - - 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
カテゴリ
カウンタ



2011年08月22日 悲しどすぅ。

今朝、私は、いつものように、ワンにゃんたちとお散歩してた。
アイリッシュセター2をflexiリードに繋ぎと 茶トラのニャン子はいつものようにノーリードで
気ままにうろちょろしておった。んで、町内を一周して帰り道、リトルマーメイドを左に直角に曲がって直ぐの事、事件は起こった。店の短髪のおっちゃん40位?がゴミだしをしておって大きな袋をさげちょってたから、臆病のにゃんこは私らから置いてけぼりをくろった。にゃんは、いつも、ワンの股をくぐったり横切ったりそりゃ、一つの群れと思って行動している。可愛いよ。んで、そいつ、糞じじは、バン!と足で地面を思いっきり踏んで、私の息子(ちゃとらの金を)おっぱらったんだ、私は、びっくらこいて、口あんぐり、
その後も、ずーーーーーーーーっと私の金ちゃんをにらんどった、私の事などがん無視よ。
ココは、宝塚だけど、殺人あったり、きぃつえぇおばはんおったり、自分のことしか、考えない、人おおいど。そればっかじゃないけどね。上の山の方行ったら、そりゃ、上品なお方が居るかもね。私は、この町が好きではない。リトルマーメイド?絶対に食わない。近所の60円パン屋がいいな。
コスパ最高  リトマ要らん広島帰れ!

おまけ、
にゃんらは気の毒、今回が初めてではないです。
にゃんは、いつも、誰かに脅かされている。
こないだもです。
んだから、普段単独でも群れの絆、家族愛がワンらよりも強い~。
関連記事
CATEGORY:徒然

THEME:犬猫のいる生活 | GENRE:ペット

COMMENT

EDIT COMMENT

非公開コメント

アルバム
