プロフィール

 J J

Author: J J
Love: Irish Setter, Shetland sheep dog and wife
Hobby:Piano
Disagreeable:Those who tell a lie, the praised type human being of oneself, monster parents, the selfish person that lacks in consideration or care, those who are calm and do mental abuse, the person toward whom thinking inclined remarkably.
Car:Mercedes Benz is a mere leg.
Piano:I like flipping rather than pulling a piano.
Myself:I'm J J
I am living a wonderful life of coming and going of Takarazuka and Hiroshima.
I do not understand me for who it is.
I may be a creator and a composer.
I wish I can make a living so that other people may not become obstructive.
I would like to become a sea urchin of the bottom of the dark deep sea too... It is since it is delicious.
Although a footprint leaves However, it cannot comment on your Blog easily.
Please forgive.

アイリッシュ・セッター ブログランキングへ

シェットランド・シープドッグ(シェルティー) ブログランキングへ

カレンダー
03 | 2017/04 | 05
- - - - - - 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 - - - - - -
カテゴリ
カウンタ

スポンサーサイト


月曜日の朝はのんびり

月曜日は、昨日の遊び疲れで比較的のんびりな朝を迎えます。
シャインに毛布を剥がされ、両前足で背中をホジホジ(地面では無い!)されたのは7時頃でした。
散歩は小林公園と駅更に大成町方面をぐるりとダッシュで回り、通学の小学生を見送りました。
行ってらっしゃいの図
2012-12-17_07-58-07_885.jpg
シャインは子供たちが大好きです。通学の小学生がすれ違う時に、大型犬を恐れるわけでもなく当たり前のように頭や顔を撫でてくれます。良かったねシャイン。
2012-12-17_08-01-16_124.jpg
近所の白黒子猫を探していま~すの図
2012-12-17_08-01-19_961.jpg
ナイロン製のハーフチョークは軽くて良いですね。
関連記事
CATEGORY:徒然

THEME:犬猫のいる生活 | GENRE:ペット

COMMENT

半袖半パンの画像じゃなくて安心しました~笑
そちらも寒いでしょ?

ワイフさんと離れ離れでワンコやニャンコのお世話も大変ですね!
お留守番慣れしてるのかな?
年末もお一人ですか~?
くれぐれも風邪ひかないように!

Re: タイトルなし

ヴィッツpapaさん

いえいえ、人の事言えますか?(笑)
> 半袖半パンの画像じゃなくて安心しました~笑 そちらも寒いでしょ?
 最近、寒気がゆるみ、ポインセチア等鉢植え外に放置しています。寒くないですよん。

> ワイフさんと離れ離れでワンコやニャンコのお世話も大変ですね!お留守番慣れしてるのかな?
朝と夜の散歩と食事の時以外は、TV見て寝てるみたいですね。電気と空調、テレビは常に点いてます(笑)
快適なはずです。(笑)

> 年末もお一人ですか~?くれぐれも風邪ひかないように!
今週中に、またまたまたmoguは戻ってきま~す。Lucyは広島でこのまま年越しです。ジジババとcocoと居ます
ありがと~!

EDIT COMMENT

非公開コメント

アルバム
