プロフィール

 J J

Author: J J
Love: Irish Setter, Shetland sheep dog and wife
Hobby:Piano
Disagreeable:Those who tell a lie, the praised type human being of oneself, monster parents, the selfish person that lacks in consideration or care, those who are calm and do mental abuse, the person toward whom thinking inclined remarkably.
Car:Mercedes Benz is a mere leg.
Piano:I like flipping rather than pulling a piano.
Myself:I'm J J
I am living a wonderful life of coming and going of Takarazuka and Hiroshima.
I do not understand me for who it is.
I may be a creator and a composer.
I wish I can make a living so that other people may not become obstructive.
I would like to become a sea urchin of the bottom of the dark deep sea too... It is since it is delicious.
Although a footprint leaves However, it cannot comment on your Blog easily.
Please forgive.

アイリッシュ・セッター ブログランキングへ

シェットランド・シープドッグ(シェルティー) ブログランキングへ

カレンダー
07 | 2017/08 | 09
- - 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 - -
カテゴリ
カウンタ

スポンサーサイト


2012年02月19日 お花が届きました。ありがとう!

120219_1151~01
今朝、インフル明けのおワイフさんにモーニングを作って差し上げてる時の事、ピンポーン~。
佐川さんが、大きな段ボールが二つ、世田谷のレオン君のご両親と生駒のアロイス君のご両親からの
お花でした。先日バレンタインデーに亡くなった、私の娘っこのメイちゃんへ、態々お花を届けてくれました。
昨日も奈良のビッツ君のパパさんから、お花が届いています。みなさん、本当にありがとうございました。
アイリッシュセター、ダンシングヒロケンネルから巣立っていったみなさんです。本当にありがとう。
午後から、おワイフさんは来週のフルート本番に向け練習してました。なので、私は、ルーシーとシャインを連れて、宝塚ドッグランに連れて行きました。メイちゃんはお骨になってお留守番です。
お散歩していても、メイの事を良く尋ねられます。みなさん、ついこの前まで元気に走っていたメイを知っているので驚かれます。メイが居ない事で、シャインは寂しいのか、以前より、人懐っこくなりました。
120219_1453~01120219_1453~02早く、私が、立ち直らなければなりません。難しいけど、頑張ります。
追加--
今夕夕食を頂いていたら、またまた、お花が届きました。広島ペット霊園さんありがと。また、泣いてしまいました(笑)
関連記事
CATEGORY:徒然

THEME:犬猫のいる生活 | GENRE:ペット

COMMENT

No title

こんばんは~!

こちらも立ち上げてみました。

よろしく~m(__)m

メイちゃん

幸せそうだね(^з^)-♡
たくさんのお花に囲まれて!!

Jジェイサンも、早く元気になぁれ(*^ー^)ノ♪

No title

>☆ぴぃーち☆さん
ありがとうどす。こちらは、自由に表現できそうどす。
今は、引っ越し最中どす。情報発信はぼちぼち行いますどす。
今後ともよろすくおねがいの~!

EDIT COMMENT

非公開コメント

アルバム
