プロフィール

 J J

Author: J J
Love: Irish Setter, Shetland sheep dog and wife
Hobby:Piano
Disagreeable:Those who tell a lie, the praised type human being of oneself, monster parents, the selfish person that lacks in consideration or care, those who are calm and do mental abuse, the person toward whom thinking inclined remarkably.
Car:Mercedes Benz is a mere leg.
Piano:I like flipping rather than pulling a piano.
Myself:I'm J J
I am living a wonderful life of coming and going of Takarazuka and Hiroshima.
I do not understand me for who it is.
I may be a creator and a composer.
I wish I can make a living so that other people may not become obstructive.
I would like to become a sea urchin of the bottom of the dark deep sea too... It is since it is delicious.
Although a footprint leaves However, it cannot comment on your Blog easily.
Please forgive.

アイリッシュ・セッター ブログランキングへ

シェットランド・シープドッグ(シェルティー) ブログランキングへ

カレンダー
08 | 2017/03 | 09
- - - 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 -
カテゴリ
カウンタ



2011年09月10日 車 でけたぁ~!YANASE井口店

おりの、いつも、YANASEしゃん行くの楽しいど。
いつも笑顔で、お出迎え、嬉しいの。
お車もばっちり出来上がったど。
大分年式古くなったけど、ばっちし OK 二重丸どす。
おりは、YANASE井口店はんに、こりまた、絶大な信頼を寄せとりますどす。
お車は、ピカピカで直視できん位、輝いてしまってぇえのか?おりの目ん玉つぶすきか?(笑)
200kmオーバーでぶっ飛んで良いとのことですた。自己責任の下でお願いねだと。
ありまっ、こりゃどうもす。
やっぱ、正規ディーラーは最高の満足度を提供すてくります。そりゃ、人間しゃんが作ったもんでドイツ車といえ不具合は何ぼもあります。だども、そりを、きちんと説明すて、対応すてくりるんどす。
だから、おりは、地元じゃないけど、片道350kmぶっとばすて、ここくるんどす。
いや、以前は、宮崎のYANASEしゃんも行きよりますた。
電気系統の不具合をせっせと調べてくりたどす。フロントとメカニックの連携プレー
こりまた、ベリーグッドの対応でむっちゃ丁寧親切で、おりのワイフさんと、感激すたことがありますた。旅の途中お客様の立場で何が最適なチョイスか考えてくります。
たかが、お車を直す、車の健康診断だどもの。いつもありがと。
新SLKありますたぁ。  管しゃ~い ~TS3B1645

お写真は、車さんがお腹いっぱいに食事したところどす。
関連記事
CATEGORY:徒然

THEME:犬猫のいる生活 | GENRE:ペット

COMMENT

EDIT COMMENT

非公開コメント

アルバム
