プロフィール

 J J

Author: J J
Love: Irish Setter, Shetland sheep dog and wife
Hobby:Piano
Disagreeable:Those who tell a lie, the praised type human being of oneself, monster parents, the selfish person that lacks in consideration or care, those who are calm and do mental abuse, the person toward whom thinking inclined remarkably.
Car:Mercedes Benz is a mere leg.
Piano:I like flipping rather than pulling a piano.
Myself:I'm J J
I am living a wonderful life of coming and going of Takarazuka and Hiroshima.
I do not understand me for who it is.
I may be a creator and a composer.
I wish I can make a living so that other people may not become obstructive.
I would like to become a sea urchin of the bottom of the dark deep sea too... It is since it is delicious.
Although a footprint leaves However, it cannot comment on your Blog easily.
Please forgive.

アイリッシュ・セッター ブログランキングへ

シェットランド・シープドッグ(シェルティー) ブログランキングへ

カレンダー
03 | 2017/04 | 05
- - - - - - 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 - - - - - -
カテゴリ
カウンタ



2012年9月9日宝塚ガーデンフィールズへお散歩

最近のお散歩は距離が長いので、正直しんどいです(笑)
今日も小林-逆瀬川-宝塚南口-宝塚と、結構な距離を歩き(半分強制的に走らせられました)ました。
小林から逆瀬川駅までは、地元の裏道を通り、逆瀬川から南口までは、駅から斜めに伸びる市道を通り、南口から宝塚迄は県道を通ります。この行き方が、一番、お洒落な、街並みを楽しめるのです~V
宝塚の駅からは、ソリオを抜け花の道を通り、ガーデンズ辺りをうろうろした後、音楽学院前から橋を渡り宝塚南口に戻り、ひたすら県道(西宮街道)を南下し小林へ 約1時間15分の行程です~v
2012-09-09_07-16-46_967.jpg
花の道中ほどの図 花の道入口付近の自販機でお水を買ってビニール袋に移し替え、シャインはそこに頭を突っ込んで500ml全部飲み干します。その後は、よだれを左右のお耳に振り撒いて歩くため、長く伸びたアイリッシュ自慢のお耳の毛は此の通りです(笑)。
2012-09-09_07-22-15_649.jpg
イタリアンレストラン:イゾラベッラ・オペレッタの前です。ここに来ると、シャインはいつもレストランの中にはに入ろうと、暴れます。
営業時間中だと、店内から外の様子が良く見えるので、お客さん達が、暴れるシャインとリードを曳いて振り回されてる私を見て笑います(涙)
2012-09-09_07-26-33_4.jpg
中国飲茶・ロンファンの入口です。白い花が咲き誇っています。この辺には、ゴールドアメショー(にゃん)が住みついているので、シャインは、それを探して暴れます(笑)
2012-09-09_07-27-20_247.jpg
家の金ちゃんにそっくりなので、その子も金(きん)と勝手に名付けています(笑)

2012-09-09_07-04-20_290.jpg
エスカレータもへっちゃらです(笑)

関連記事

CATEGORY:徒然

THEME:犬猫のいる生活 | GENRE:ペット

COMMENT

EDIT COMMENT

非公開コメント

アルバム
