プロフィール

 J J

Author: J J
Love: Irish Setter, Shetland sheep dog and wife
Hobby:Piano
Disagreeable:Those who tell a lie, the praised type human being of oneself, monster parents, the selfish person that lacks in consideration or care, those who are calm and do mental abuse, the person toward whom thinking inclined remarkably.
Car:Mercedes Benz is a mere leg.
Piano:I like flipping rather than pulling a piano.
Myself:I'm J J
I am living a wonderful life of coming and going of Takarazuka and Hiroshima.
I do not understand me for who it is.
I may be a creator and a composer.
I wish I can make a living so that other people may not become obstructive.
I would like to become a sea urchin of the bottom of the dark deep sea too... It is since it is delicious.
Although a footprint leaves However, it cannot comment on your Blog easily.
Please forgive.

アイリッシュ・セッター ブログランキングへ

シェットランド・シープドッグ(シェルティー) ブログランキングへ

カレンダー
08 | 2017/03 | 09
- - - 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 -
カテゴリ
カウンタ

スポンサーサイト


2012年06月10日

本日は、画像無しです。
神戸市三田のプレミアムアウトレットに行ってきました。
おワイフさんの~
 靴、お財布、ネックレス、ステージ用スワロフスキー、食器等 ガッツリ手に入れて来ました(笑)
きっと、父の日、良い事がありそうな、なさそうな、、、(笑)

平穏無事な毎日に感謝ですね。

私は、楽しい買い物の最中も、ワンにゃんが お家で、私たちの帰りを首を長くして待っているかと思うと
一秒でも早く、お家に帰りたかったし、おワイフさんとマッタりもしたかったのです。
ぅ~ん 難しい。
彼らの1日は人間の4倍の長さ。お家に帰ると、私のアロハシャツと靴下等がリビング床に沢山落ちて、、、、
いました。 クッションの上で丸くなる時、私の、靴下やシャツ、パンツ等を抱きしめてます。
犬さんは口が利けないけれど、気持ちは伝わります。ごめんねぇ、休日なのに留守にさせて。
関連記事
CATEGORY:徒然

THEME:犬猫のいる生活 | GENRE:ペット

COMMENT

こんにちは。

確かに4倍のスピードで生きていますよね。

なので出来るだけ一緒にいてあげるようにしています。

こんばんわ(^^)

アウトレット行った事ない(゜Д゜)

父の日はきっと、いいことありますょっ!!(*^^)v

4倍なんですね・・・日々貴重な時間ですね(*^ー^)ノ♪

NoTitle

notteさんへ
おりも、4倍速で枯れて行くような、、、(汗)
アンチエイジングしよっと(笑)
ありがとう

NoTitle

☆ぴぃーち☆さんへ~
本日、乳の日~(笑)
あとで、牛乳いっぱい飲みま~す。
ありがと~ォホホ

EDIT COMMENT

非公開コメント

アルバム
