プロフィール

 J J

Author: J J
Love: Irish Setter, Shetland sheep dog and wife
Hobby:Piano
Disagreeable:Those who tell a lie, the praised type human being of oneself, monster parents, the selfish person that lacks in consideration or care, those who are calm and do mental abuse, the person toward whom thinking inclined remarkably.
Car:Mercedes Benz is a mere leg.
Piano:I like flipping rather than pulling a piano.
Myself:I'm J J
I am living a wonderful life of coming and going of Takarazuka and Hiroshima.
I do not understand me for who it is.
I may be a creator and a composer.
I wish I can make a living so that other people may not become obstructive.
I would like to become a sea urchin of the bottom of the dark deep sea too... It is since it is delicious.
Although a footprint leaves However, it cannot comment on your Blog easily.
Please forgive.

アイリッシュ・セッター ブログランキングへ

シェットランド・シープドッグ(シェルティー) ブログランキングへ

カレンダー
08 | 2017/09 | 10
- - - - - 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
カテゴリ
カウンタ



2011年08月31日 通夜

一人で御通夜しちますどす。イエローテール(ワイン)飲んぢます。昨日、買っちやった首輪を栄吉のサイズに加工すて名前を書いたどす。栄吉ごめんの。お鈴は鳴す事出来ないの。最後におりのファミリーだった証ど。辛かったの。関係各位しゃん、色々ありがとう。アンドごめんの~。お騒がせすますた。明日天気が良かったら隣りの猫の額程の空き地に埋葬しちゃる。ここは、コンクリ打ちっぱなしで土ねぇもんだから、堪忍の。墓碑は書けないのっ、代りに金盞花の種を撒いちゃるけの。雑草だらけんとこ花が咲けば誰も文句言わと思うど、おりはの。明日、埋葬前に棺の中もいずみやさんで買ってきたお花の土で満してやるど。~TS3B1628最初、ガリガリのおまいはんは、フラフラしてても、おりをシャーッと威嚇してたの。きっと誰の愛情も知らん根っからの野良だったんじゃの。ほんでも、おりは、昨日嬉しかったど、ひざに抱いて、おりが、両方の親指でおまいの顔を撫でたらさ、目を細めて優しいお顔になったの。おまい、かあちゃんになめられてたのを思い出すたのかもの。だから、最後はおりが僭越ながら、親代わりだったの。ごめんの、力不足での。餌うんと食わしたかったしぃ。金(先住猫)見たいにワンらとも散歩したかったの。安らかに眠りぃ。お疲れ様だの。今度、生まり変わったらまた、おりんとこ来いよ。なかなか、お棺のふた閉めれんかった。おりは辛いの。
シャインは不思議そうにしちょるどす。やっぱ、ただ事ではないことがわかるのかの。。。
ぅう、、、いやいや、棺の中のキャットフードかぁ(汗)。
まぁいいさ、神妙なお顔に写真撮りたからの。
ごめんの。なかなか蓋を閉めれんかった・・・・・。
関連記事
CATEGORY:徒然

THEME:犬猫のいる生活 | GENRE:ペット

COMMENT

EDIT COMMENT

非公開コメント

アルバム
